2010. augusztus 8., vasárnap

tejszines-baconos-csirkemell

Hozzávalók, amiket találtam:

1 nagyobb csirkemell filé
1 fej hagyma
10 dkg bacon szalonna
2 dl tejszín
2 kk burgonyakeményítő
1 leveskocka
1,5 dl víz
1 csipet majoránna
1 csipet feketebors

A baconszalonnát vékony csíkokra vágtam elősütöttem, hogy egy kis zsíradékot engedjen. A hagymát apróra vágtam és beleborítottam a szalonnába. Miután megdinszteltem kellően jött rá a kockára összevágott csirkemell. A húst teljes kifehéredésig sütöttem, majd felöntöttem a 1,5 dl vízzel. Ebbe került bele a leveskocka, amivel összefőztem. Megkóstoltam, hogy kell-e sózni, a szalonnába és a leveskockában is van só, ezért óvatosan a sózással! Belekerült a feketebors és a majoránna. Miután felforrt a beleöntöttem a tejszínt és megszórtam a burgonyakeményítővel. Összekevertem még egyszer felforraltam és készen is volt.
Főtt spagettivel tálaltam, de finom főtt krumplival és rizzsel is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése