2009. június 3., szerda

Epres turos rud

Hozzávalók:
25 dkg túró
2 dl joghurt
2 dl habtejszín
1 dl tej
2 ek zselatin
2 cs. vaníliás cukor
4 ek porcukor
csipet só
kb. 10-15 dkg eper

Elővettem az őzgerincformámat, folpackkal kibéleltem úgy, hogy le tudjam majd fedni.

A túrót villával áttörtem, hozzáadtam a joghurtot, a vaníliás cukrot, a só, a porcukrot és az apróra vágott epret (más gyümölccsel is tökéletes). A zselatint beáztattam a tejbe, majd kicsit felmelegítettem, hogy elolvadjon benne. A tejszínből kemény habot vertem. A túróba óvatosan belekevertem a zselatinos tejet és a tejszínhabot.

Beletöltöttem az őzgerincformába, rátakartam a folpackot és betettem a hűtőbe néhány órára. Amikor kivettem, ráfordítottam egy tálra, levettem róla a fóliát, felszeleteltem. Több, mint a fele azonnal elfogyott, a párom csak azért nem evett többet, hogy holnapra is maradjon egy kevés :-). Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy sikere lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése